lördag 15 november 2008

ETT MYSIGT KÖK OCH EN UTMANING


Har fått en utmaning av ägarinnan till den mysiga och mirakliga bloggen; mys och mirakel

Den lyder som följer; Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken andra bloggare och länka dem och lämna en kommentar på deras blogg för att de skall få reda på utmaningen.

Jag älskar göteborg och har velat bo här ända sedan jag var liten. Och kan inte tänka mig något bättre ställe på jorden just nu!

Har ni varit på charter och träffat giraffen o björnen Lollo o Bernie på nåt av alla Sunwinghotell?

Ett av mina jobb som resledare innebar att stoppa i mig i en giraffkropp i 30 gradig värme! Den karriären varade inte alltför länge!

Jag bakar varje dag. Jag är ingen bullmamma inte heller någon brödmamma...utan en småkaksmamma. Det är en genetisk skada generationer bakåt. Fast jag jobbar på att bli mer brödmamma... finns det fler?

Min hemliga dröm är att få vara med i finnkampen....få springa ... Lagom knäppt jag vet.

Jag har alltid älskat secondhand. Jag går minst en gång i veckan och kommer oftast hem med spetsar och bakformar.

Jag är väldigt flygrädd och blev osams med både en flygvärdinna och en steward senast. Resten av resan gick åt till att reparera gemenskapen...det slutade med att jag som sjukvårdskunnig fick lägga om en brännskadad hand på stewarden. Slutet gott allting gott!





3 kommentarer: