söndag 9 november 2008

HEMMA ÄGER...som Tilda säger


Vi är tillbaka i vårat älskade Sverige igen och
känner oss så glada för det! Borta bra men hemma
bäst! Vi är nog en globetrotterfamij i mångas ögon
men jag är ändå innerst inne kraftigt hemmakär...
Jag har krattat löv och pysslat med hemmet i ett
rus av tacksamhetöver hur fint Sverige är.
Nu är resan ett underbart minne och alla underbara
människor ett nytt tillskott i våra liv!
Det blev inte så många inlägg under resan
det var verkligen krångligt att få till det på ett bra sätt.
Men nu...i landet där allting fungerar är jag med igen!!:D
Jag säger bara, adventskalendrar, köksoffan, mossan,
granriset, kakbak, paketpyssel, onödigt pyssel,
HÄR KOMMER JAG!!! Laddad till tusen att göra
lustfyllda saker utan språkproblem och svettdroppar
i pulverkaffe..

Ha en härlig höstvecka! Kramar Syster D

1 kommentar:

Graadskan sa...

VÄLKOMMEN HEM!!

Men visst är det ofta så, att hur vackert, trevligt, underbart och spännande det än kan vara runt om i vår stora värld, så är det ändå gött att komma hem! Sova i sin egen säng och förbereda inför julen...

Hoppas min inspiration harkar på din... Stor chans, tror jag!
Jag har haft en STOR brist på energi sista månaderna, det har sin förklaring i ett litet knyte i min mage, så det är helt OK, men jag saknar energin!!!
Denna helgen har jag dessutom legat magsjuk... Stackars, stackars mig!! ;-)

Ser fram emot att höra mer från er resa och att se vad du planerar, bakar, pysslar med inför julen!

Stor kram Camilla