onsdag 21 januari 2009

FIFIBAGS









Min superduktiga kusin SOFIA AGARDTSSON har ett eget företag som tillverkar handväskor! Eftersom jag är svag för pasteller så gillar jag den här rosa väskan jättemycket. Men det finns många olika stilar och modeller att välja på. Jag skulle vilja ha alla de stora väskorna och många av sminkväskorna med! Men familjen äter ju inte handväskor sååå det kanske inte blir så många som jag önskar mig.
Klicka på länken så kommer du direkt till hemsidan FIFIBAGS!http://www.fifibags.se/.

7 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

Ooo, snygg! Jag ska absolut kika in till Fifi!
Nu går jag här och svänger mig med alla ord jag kan för popcorn :-) Tack för det!
(Vart i Sydamerika bodde ni?)
Kram!
Susanne

Sofia Agardtson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sofia Agardtson sa...

Det blev något knas med min kommentar, så jag skriver igen...

Sötaste kusinen, hade ingen aaaning om att Du hade en blogg, så fin! Jag kommer att kika in titt som tätt. Vad gulligt av dig att skriva om väskorna :)

Världens största KRAM,

Sofia

Gnistrande snö sa...

Tack för din gulliga kommentar!
Blir lika glad varje gång jag hittar till en ny spännande blogg. Så¨mycket fint du visar.
Ser oxå att vi har likadana marockanska tofflor, visst är de fina fast mina börjar tyvärr hänga på sista refrängen.

Ha en bra fortsättning på veckan!

Kram

Fröken Förgätmigej sa...

Vilka snygga väskor! Ska absolut ta mig en titt hos Fifi!!!

kardemumma sa...

Vilken karamellväska. Jag har dille på skor,väskor,smycken och lite till...
Kram C

Grodmamman sa...

Så snygga väskor! Synd att de var lite dyra, men man kanske kan sätta upp en på önskelistan!:)