tisdag 28 april 2009

QUE PASA EN LA CASA










Det är inte många knop invändigt, förutom alla underbara tjejer som springer och busar från
morgon till afton.

Vi håller oss ute som alla ni andra säkert också gör, målar staketet, målar uteplatsen, planterar nya buskar. Tre fläder och en hallonbuske blev det i år, om ni frågar mig så tycker jag att man ska kunna äta det man har i en trädgård. :D Så därför har vi grävt nya rabatter, ett STOOORT potatisland och ett normalstort lättolagom svenskt grönsaksland som Tilda o Alva basar över. Skall bli spännande att se vad som kommer upp där, ...snickers och smörbullar kanske...

Sen har Alva sått Malva och Rosenskära i alla rabatter, det blir nog jättefint, även om jag inte tyckte att vi behövde så i sandlådan.

Alla mina bästa kramar till er!/ Tina

5 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Vad spännande att se vad som kommer upp.
Kram Åsa

Graadskan sa...

Så skoj att du är tillbaka i bloggvärlden!! Hoppas magen mår bättre nu!
Här hemma njuter vi för fullt såklart, det är hur mysigt som helst!
Ska snart bli lite mer aktiv i min blogg, har massor att visa!!

Kram Camilla

Jessica sa...

Kul att du "är tillbaka"!
Blir säkert finfint med Malva i sandlådan :)
Har också sått Rosenskära, det är en favvis.

Ha en skön vecka,
Kram
Jessica

doris sa...

Vad spännande att se vad som kommer upp.
Doris

Jenny sa...

Hej Tina!
Jättefina bilder! Visst är det härligt att vara ute o fixa i trädgården:)

Ha en bra dag,
Kram Jenny