torsdag 7 augusti 2008

EN LEKSTUGA FRÅN HIMLEN!

Så plötsligt var den bara där, lekstugan som jag letat efter men inte visste fans! Jag är så glad, den har vitmålad panel inne på väggar o vitmålat golv. Tänk att någon redan har gjort det åt mig!!!! Jag hittade lekstugan på blocket i morse och packade in alla barnen i bilen innan maken ens hunnit att protestera. (Det är alltid bra att ta med barnen, då blir han lite mer medgörlig) Väl där rådde inga tveksamheter, den här är våran. Så på söndag skickar jag dit mannen för nedmontering. Han protesterade inte men sa att han tänkte ställa gräsklipparen där i vinter.....det tror jag inte! Nu händer mycket som vanligt på en gång, kontorsombyggnad, såga ut oljepannan, finlira köket och kalas! Lilla ALVA blir 5 år idag och vi har firat så det ryker redan. Bilder kommer i kväll! Kram

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei igjen!
Takk for den hyggelige hilsen jeg fikk på bloggen min.
Jeg vil med glede linke deg og,tror vi har ganske så lik smak etter å ha tittet på masse herlige bilder her hos deg.
Ha en forsatt herlig torsdag!
Klem fra meg.:)

Camilla sa...

Hej!
Nej vad kul med en lekstuga, den är verkligen jättefin! Jag hade siktat in mig på att få köpa vår grannes som nuförtiden har vuxna barn, men han ville behålla den för det bor igelkottar under den... Så nu måste jag leta vidare! Jättetråkigt med begravning hoppas att det går bra! Sköt om dig! Kram Camilla :-)

marie sa...

Jättefin stuga. Förstår precis varför den var tvungen att komma hem till er. Jag letad oxå länge på blocket och tidningar men hade ingen tur alls...men vår stuga blev bra den med :)
Mysig blogg du har, jag kommer gärna åter.