lördag 6 februari 2010

PLÅTMUGGAR






Jag har förälskat mig i plåt! Visst låter det romantiskt!? Tycker att våra risiga frukost, lunch o middagar förhöjs avsevärt när jag får äta på mina plåttallrikar o dricka ur mina plåtmuggar. I morgon skall våran egen lilla "auntie" (som våran 3-åring kallar "tantie") följa med mig o pruta på alla fina muggar...resväskan kantänkas väga lite extra på hemvägen :) Tur att jag packade lätt på hitresan!:)
Bordet som muggarna står på är jättefint och helst skulle jag vilja ha ett fartyg o skicka hem allt jag ser överallt...ni vet skrot som står vid vägen som man bara såå gärna vill ha och ingen annan bryr sig om....å Indien I love!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Tina!
Har inte hunnit kika in här hos dig på ett tag nu, vad spännande att ni är i Indien!!

Kan tänka mig att det finns en massa vackert där som du vill ta med dig hem!! Jag gillar både plåtmuggarna och de fina dräkterna du köpt till dina flickor:)

Hoppas ni har en fortsatt trevlig resa!

Sköt om dig!

Kram Jenny

A home far away sa...

Hej ja men hjälp så fina de är, kan bara hålla med:)

Kram Gunilla i Singapore