måndag 13 juni 2011

LOPPISLIV & LEMONAD





Nu är den ÄNTLIGEN firad!!! Våran bok LOPPISLIV & LEMONAD!!!! I Lördags hade vi en superdupermysig dag med bokförsäljning, loppis och världens godaste fika från boken! Många vänner, bekanta och nya bekanta som förgyllde denna tillställning! Boken finns att köpa här på bloggen för 220 kr inkl frakt. Säljs också på Bokia och ett flertal nätbokhandlar. Jag är så glad över att få ha lärt känna Carolin som tagit bilderna till boken, hon har även tagit dagens foton. Hon är så duktig och det finns bara möjligheter i hennes sätt att se på saker, inga problem, det gillar jag verkligen!

STOR KRAM / TINA

6 kommentarer:

Nordic Sence sa...

Åh så fint ni hade gjort! Boken är verkligen FANTASTISK! Hoppas vi ses snart igen. Stor kram/ Linda

tavelhus sa...

Vad fin boken är! Läste igenom hela morgonen efter!
Lycka till!

Lotten sa...

Åhh vad mysigt det ser ut! Där skulle jag velat vara med.... Men jag har beställt boken på adlibris.se iallafall så nu väntar jag bara på leverans ;-)

dagliga smulor sa...

vad kul, grattis ! Älskar den här typen av böcker !

FORMELLE DESIGN sa...

Vilka underbart fina bilder. Spännande med boken, ska jag kolla in.

Må så gott!

//Johanna

Unknown sa...

Obat Wasir Ambeien Haemorhoid BAB Berdarah Ampuh