söndag 15 januari 2012

KALASINSPIRATION


HÄRLIG FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET ALLA FINA!
Denna julen har jag haft lite svårare än vanligt att släppa taget. Jag brukar nog som så många andra längta efter vårfärger och krispiga tulpaner redan i mellandagarna. Men se i år har vi firat julen ända tills igår...saknar adventsstakarna...Hur ska man ersätta det mysiga mysiga ljuset!?
MEN NU ÄR DET KALAS PÅ GÅNG!!
VIDA SKA FYLLA 5 ÅR och jag hittade lite fin inspiration på den alldeles underbara bloggen FJELDBORG. Gillar namnremsan på plastglasen jättemycket...jag har en sådan apparat och sätter bokstäver på allt möjligt och omöjligt och onödigt...

MIN BÄSTA SÖNDAGSKRAM TILL ER
TINA

1 kommentar:

Mjuka sa...

Va fint! Gillar också namnremsan på glasen. Måste verkligen komma i håg detta.
Må så gott
kram Malin